היי כולם,
גם על הבלוג השפיעו החגים - וחרגתי ממנהגי לכתוב בבלוג כל יום ראשון ב22:00... אך יש עדכונים -
סיימתי את הפרק השני בספר - ויש מספר ציוני מקום חשובים שאותם יש לזכור:
1. טבלה 1 - ע"מ 41 : רשימת כל תיאוריות הלמידה על פי ההוגה הראשי שלהם - היה מפתיע שאת רובם הכרתי, אבל בהחלט ריכוז מצוין של כל התיאוריות.
2. טבלה 2 - ע"מ 51 : תכנון הוראה ולמידה על פי גישות שונות - מעניין מאוד.
3. טבלה 3 - ע"מ 55 : התנהגות ומוטיבציה אצל הלומדים - ישנו תיאור של וינר וסקינר לגבי המוטיבציה של הלומד... (נראה שחסר - לפחות ברונר גם כן דיבר על כך - והוא לא מופיע בטבלה.)
4. טבלה 4 - ע"מ 58 : למידה שיתופית, גישות ותיאוריות. גם פה ניתן למצוא את החבר'ה המובילים בתחום.
5. טבלה 5 - ע"מ 62 : הערכה של תוכניות לימודים.
באמת מעניין לגלות - כי ברונר נעלם לחלוטין מהתמונה אצלו - ונראה לי שדיי חבל... ממה שאני זוכר דווקא יש לו תיאוריות מאוד חשובות בנוגע ללמידה.
לגבי רעיון לתזה - זה לא פשוט כלל - אני אצטרך עזרה בשביל להתכוון בצורה יותר נכונה - על כיצד לבצע זאת וכיצד לשלב את העבודה הסמינריונית בכך.
מימונה שמחה,
רועי שילו.
גם על הבלוג השפיעו החגים - וחרגתי ממנהגי לכתוב בבלוג כל יום ראשון ב22:00... אך יש עדכונים -
סיימתי את הפרק השני בספר - ויש מספר ציוני מקום חשובים שאותם יש לזכור:
1. טבלה 1 - ע"מ 41 : רשימת כל תיאוריות הלמידה על פי ההוגה הראשי שלהם - היה מפתיע שאת רובם הכרתי, אבל בהחלט ריכוז מצוין של כל התיאוריות.
2. טבלה 2 - ע"מ 51 : תכנון הוראה ולמידה על פי גישות שונות - מעניין מאוד.
3. טבלה 3 - ע"מ 55 : התנהגות ומוטיבציה אצל הלומדים - ישנו תיאור של וינר וסקינר לגבי המוטיבציה של הלומד... (נראה שחסר - לפחות ברונר גם כן דיבר על כך - והוא לא מופיע בטבלה.)
4. טבלה 4 - ע"מ 58 : למידה שיתופית, גישות ותיאוריות. גם פה ניתן למצוא את החבר'ה המובילים בתחום.
5. טבלה 5 - ע"מ 62 : הערכה של תוכניות לימודים.
באמת מעניין לגלות - כי ברונר נעלם לחלוטין מהתמונה אצלו - ונראה לי שדיי חבל... ממה שאני זוכר דווקא יש לו תיאוריות מאוד חשובות בנוגע ללמידה.
לגבי רעיון לתזה - זה לא פשוט כלל - אני אצטרך עזרה בשביל להתכוון בצורה יותר נכונה - על כיצד לבצע זאת וכיצד לשלב את העבודה הסמינריונית בכך.
מימונה שמחה,
רועי שילו.
No comments:
Post a Comment